之前用過 clarins 既 body product 感覺不太好用 , 無意間收到佢新出既 Extra-Firming Day cream 煥顏緊緻系列 煥顏緊緻日霜 ! 

$660.00 仲送左好多 sample ~ 

仲入埋會, 原來入會儲分可以換好多禮品的丫 
對佢既美容service 仲好有興趣呢 , 當然要好多分啦~ 

煥 顏緊緻日霜有效強化及重建肌底彈力網絡三大要素之間的連結*,包括膠原纖維、彈性纖維及肌膚細胞,優化纖維合成,同時保護及加強連結,全面打擊肌膚鬆弛, 撫平皺紋,緊緻面部肌膚、重塑年輕輪廓。 - See more at: http://www.clarins.com.hk/%E7%85%A5%E9%A1%8F%E7%B7%8A%E7%B7%BB%E6%97%A5%E9%9C%9C--%E9%81%A9%E5%90%88%E4%BB%BB%E4%BD%95%E8%82%8C%E8%86%9A/C010408015,zh_HK,pd.html?start=16#sthash.fH6Fk5sk.dpuf

 煥顏緊緻日霜有效強化及重建肌底彈力網絡三大要素之間的連結*,包括膠原纖維、彈性纖維及肌膚細胞,優化纖維合成,同時保護及加強連結,全面打擊肌膚鬆弛,撫平皺紋,緊緻面部肌膚、重塑年輕輪廓。

 

 

 




實在用上去感覺很好 , 完全不會有笠笠的感覺 , 有水水效果 , 在面上輕按摩吸收得更快 ! 

因為實在太好用 所以佢既 Night cream 我都買埋 $690.00

 

煥顏緊緻晚霜添加精米胜肽,能夠刺激多種膠原蛋白合成,全面促進肌膚
表皮層在晚上黃金睡眠時間的再生更新,更蘊含蓮藕提取精華和雙分子透明
質酸,長效鎖水,令肌膚均勻水潤。
適用於油性、中性及混合型肌膚

只用了1個星期 , 未見有去紋同緊緻既效果 , 但說真的用night cream 第二天起身面的毛孔是細了不少 !! 仲十分滑滑的 , 沒有油光 , 只需用清水洗面就可以了 ! 

真金白銀買的 , 所以真心向大家推介 !! 不防攞 sample 試用下先丫 !!

arrow
arrow
    文章標籤
    clarins cream firming
    全站熱搜

    rachelbblau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()