close

一直寫 blog 既我, 都是因為開心想同人分享扮靚, 當中好多產品有好有唔好! 當然是個人意見啦, 因為個個sis既膚質不同, 我覺得唔好 你用可能好好 !! 我是明白的 !!
我不似其他 blogger 有 PR 送 product , 次次都是真金白銀買返來的 .... 相更沒有任何加工 !

見到呢輪不同討論區的 blog 都俾好多大品牌以鋪天蓋地方式以 blogger 介紹產品, 令連我睇的意慾都減了不少 ....

我呢個小小既blogger 其實仲有無生存既空間呢 ?

呢幾年間我用過真的不少既護膚/ 化妝品 , 雷的真的有不少 .... 可以 keep 住用的真的不太多

說真的 , 我自己開了一間網上小店 是出售日本同韓國的美容 & 化妝品, 都是起步階段, 不過所有 products 都一定由我親身用過好用先入貨回來 .

但睇到現在的市場風氣都是一面倒 , 大牌子大品牌 大廣告 多blogger sell ......

我呢間小店是否可以生存到呢 ? 雖然都已作最壞打算, 無人買就自己用....

呢個係我一直想做的事, 開店是無可能的事, 投資太大, 而且一有鋪售價就要提升好多 ! 只想真心分享都愛美既女士 , 都找到好用既產品 !!

看到好多就算網店都以高於成本價2-3倍出售 , 當然明白別人打響了店名,一定有好多支持者去買 . 但我不是為錢而去做.....

明白我只係一個小小小blogger , 一定不會有人因為我而去幫我買野, 但我都堅持原則, 不好用我不會讚的, 在我的blog 不用擔心是不會有PR / 邀請 !! 所有都是我真心寫的 !!

希望, 仲會寫下去啦 !!

arrow
arrow
    文章標籤
    blogger 小店
    全站熱搜

    rachelbblau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()