買左好多野試左好多都寫唔切 >.<

先講又係韓國人氣大熱瘦面mask !! Regen 韓國一級整容醫院研發V面(瘦面)面膜
有 4 款 :  美白/保濕/抗皺/收毛孔

今次用的是美白 ~ 成為 $160.00 (水貨店購入) 





好明顯我係唔需要瘦面的~ hahaha 不過貪玩既我都要買盒試下 ~ 
面上的mask 是不錯的因為我之前都介紹過呢個Regen 韓國一級整容醫院既 mask !! 

說真的, 掛耳的貼真的可以包得好緊~ 好有拉扯既感覺 !! 
不過如果要真的見效 我想要用2-3盒先可以~ 

2.就是 Primera Moist up Paper Mask ! 買既原因都係因為天氣太乾燥, 查極都乾乾的 ~ 試用過Primera 好幾款產品都好好 , 而且以天然最為出名 !! 孕婦都可以使用~     

$103.00 5/片 (購自水貨店)

佢比普通我用過既mask 有點點不同 , 拿出來是好豐富既精華, 但是不會滴出來的 !!
full 左over 20 mins 都仲有好多既精華 ! 是我意想不到的 !!

大家都見到好水水的 ~ PS 我無把相修改過的 !!

這個是推薦的 !! 仲有美白丫/緊緻丫~ 我都會試丫 ~~

試左呢隻Cel-derma T-laser hydrogel mask第6代補濕面膜, 真係好貼面好補水~ 雖然係為gel mask 攞出來有好多既精華,只需20分鐘 . 乾燥既肌膚變得水噹噹~

目前韓國最熱銷的面膜 保濕抗皺效果面膜~ 

這個是自家從韓國訂購的 (HAHAHA ~ ) 

再續 ~~

arrow
arrow
    文章標籤
    mask regen primera hydrogel
    全站熱搜

    rachelbblau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()