唔知痴邊條根的我 , 行過Shiseido 見到有黑色樽既products 就衝左埋去 ~~~~
原來先知係貴婦 line ~ Shiseido Future Solution LX! 

仲要一睇就睇中佢新出既 Superior Radiance serum $2900.00 >.< 

    不過因為佢做緊 sale $2150.00 仲有多支 serem + softener + daycream 送 ~ 
 而愛人都知我緊張黑眼圈同眼紋問題所以買多盒 Retino science AA EYE MASK
           

 

因為支 Sample Concentrated Balancing Softener 實在太好用 不但夠保濕柔潤, 用左一星期面色仲明顯白左  
 所以再入手買埋成為 $800.00 同個 eye mask 用左3次都明顯見到眼紋淡左所以再買 ~ hahahah  個黑色mask 是不公開發售的 ! 是查完 serum 再full 上來幫助面部吸收精華 ! 質地有別於一般 mask , 好似人地"撒龍適" 咁 有彈性 不過好似完全無精華咁 !! 貼左上面以為自己做完拉面皮咁 !! hahahahah !!
 
       


呢個 eye mask 是我以想不到的好用 ~ 一盒有 12 對 $420-450 忘記了~

 

是超多精華的 !! 我次次都吸到乾曬自除下來 ~

 

緊緊的貼在眼肚下~~ 正 !!

 

上圖是BEFORE , 可以見到重重的黑眼圈同好深既眼紋 >.<   


 
 

 下圖是AFTER , 唔駛我講大家都睇到分別啦~ 

利申:所有products 都是自費的 ~ 破產了 hahahaha


arrow
arrow
    文章標籤
    softener shiseido eye mask
    全站熱搜

    rachelbblau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()